Eda_sahra_yaman Kızlar 3 ay 7 günlük oğlumun ellerini hala yumruk şeklinde tutuyor. Çok nadir açıyor . Aranızda aynı durumu yaşayan var mı ?
Selin44 Eda_sahra_yaman benim oğlum da tam iki aylık oldu bu gün elleri hep yumruk,görenler çok cimri olacak diye yorum yapıyor hemen😂
SayMyName Eda_sahra_yaman çok normal açıyorlar zamanla eline bişeyler tutuşturun tutmayı öğrensin açar
Neib Eda_sahra_yaman bencede çok normal benim kızımında öyleydi bi gün çok merak edip internete yazdım güya biri şöyle diyordu bebeğiniz açsa eller yumruk toksa eller açık olurmuş birkaç gün gözlemledim hiçte alakası yokmuş ilk anneliğim işte merak🥰😍
Deletedmom388 Eda_sahra_yaman Belli dönem kızım da öyleydi daha sonra oyuncakları tutmayı iyice öğrendi derken o yumruk olayını unuttu.Her dönem farklı şeyler yapıyorlar.🌸
frambuazliturti Eda_sahra_yaman bebekler aç olduklarında ellerini yumruk yaprlarmış dolduklarında isi açarlarmış. Belki o yüzdendir. Benim bebeğimde aranırken elleri yumruk ama tamamen dolduğunda komple açıyor elini