Bebeğin ne kadar sevgi görürse o kadar sağlıklı ve mutlu bir bebek olur, bunlar problemsiz bebektir, huzursuz ağlaması durmayan bebeklerin en büyük sebebi bu.. sen ister istemez streslisin, aman doysun, aman gözü sarı mı, aman aman aman.. ve bu çok normal her sağlıklı anne baba Yaşar bunu.. çok şanslısın kaynanan var yanında önemli olan bebeğin huzuru.. ve hiç merak etme onun yüzeysel ihtiyacı dışında bir tek sende sakinleşebilir.. sadece, ayakta kucakta sallayarak uyutmasına çok fazla müsade etme.. kokunun sindiği eşyalarından hep yanına koy kaynanandaysa bile ve mutlaka kendi yatağında uyusun.. daha çok küçük alışkanlıklar edilebilmesi için, ilk 8 hafta anne karnında neyi duyduysa onda sakinleşir bu fön makinası da olabilir kaynananızın sesi de.. hayırla ve sağlıkla büyüsün inşallah 🌸