Canım bizde ilk 15 günde 400 grama yakın kilo vermiştik 3060 gram doğmuştu 15 günde 2700 lere düşmüştü ama ben hiç mama vermedim moralimi yuksek tuttum ve devamlı emzirdim , küçücük kalmıştı bebeğim ama sonraki 15 gün içinde çok şükür kilo almış birinci ay sonunda tartildiginda 4250 gram çıktı , bende sutumun yetmedigini düşünüyordum hatta eşime dedim ben mama verecem diye izin vermedi saolsun iyiki vermemiş yoksa pes etmiş olcaktim , mamayla devam edecektim, inşallah olumsuz düşünmeyin sütüm yaramiyo diye , rabbimin nimeti yarasın şifa olsun yavrunuza 🙏