mavilimsi Smyetugra ben konyadayim canim 15 temmuzda idris sütçü var onu çok övüyorlar ben gitmedim ama giden tanıdıklarım var.bu arada geçmiş olsun çocuğunuzun neyi var
Hazalinannesi42 Smyetugra Beyhekim zeki altindag da bi bayan doktor vardi zaten tek cocuk doktoru adi aklima gelmedi. Kontrollere onu goturdum hep kizimi ama son 3 aydir gidemiyorum o da dogum iznine ayrilmis
Mom8 Smyetugra devlet hastanesinde bilmiyorum yaa bilen biri çıkar belki post üstte kalsın. Geçmiş olsun
ilknurgoksu @Monaroka canım bir bilgin var mı ? Konyalıydın galiba sen karıştırıyor da olabilirim 🧡🙏🏻
Monaroka ilknurgoksu bildiğim birisi yok valla ya en son gittiğimiz doktor iyiydi ama işte virüs olunca bir daha gidemedik 15 Temmuz’da ismini de bulabilirsem yazayım
Smyetugra mavilimsi 4-5 aydır kilo almıyor boyu uzamıyor iştahsızlıgı var bi değerlerine falan baktırmak istiyorum onun için gidecem
nazli_19 Smyetugra meram tıpa gidebilirsin bunun için iyi inceliyorlar direk doktor ismi bilmiyorum ama yiğenim de kilo almıyor oturmuyordu falan her şeyine baktılar fizik gösterdiler baya faydası oldu
mavilimsi Smyetugra inşallah bi sıkıntısı yoktur.konyanin bütün hastanesinin pandemi hastanesi olduğunu duydum.ozellikle tıp ve araştırma.tam doğruluğunu bilmiyorum ama siz yine de çok önemli değilse çocuğunuzu göstermeyin şu aralar.
Smyetugra nazli_19 hep oraya gidiyoruz zaten de her seferinde başka bir doktor denk geliyor ya bu sefer başka bir yere götürmek istiyorum
Mom8 Smyetugra Selçuk tıpa hiç gittiniz mi? Çocuk bölümü çok iyi. Genel muayene için tanıdığım bir doktor yok ama çocuk enfeksiyon da melike hoca var. Enfeksiyon ile alakalı bir sıkıntı olursa aklınızda olsun