Haticeikra Hanimlar yaşayan varmı geceden beri ateş halsizlik göğüs ağrısı gecmiyor agrı kesici dolarex içtim nafile nasıl çözüm buldunuz ne zaman geçer 🤷🏻♀️
Meryemsmom Haticeikra ben genel cerrahiye gittim antibiyotik verdi ve sıcak kompres yapıp hep sütünüzü emzirdikten sonra sağın mutlaka birikmeden dolayı olmuştur
Meryemsmom Haticeikra bide batıl olan kısmı söyliyim canınız bişey çekmiş ama yememiş olabilirsiniz farketmeden de olabilir bunun çözümü de bende içe yaradı ama denermisiniz bilmem biri sizden habersiz soğanı kesip ekmeğin arasına koyup sırtınıza vurup umduğun bu olsun desin ama siz farketmeden biraz sertçe sanırım korkunca mı geçiyor bilmiyorum Benin annem ve ananem yap yap dedi çok ısrar etti ben istemedim ama annem benden habersiz yaptı ve sıtmam geçti tuhaf bi şekilde
Asya2703 Haticeikra bol bol sağım yapın sıcak duşta masaj yapın ince tarakla göğsünüzü yukarıdan aşağıya tarayın
Deletedmom245 Haticeikra kaynar suya temiz bir bez atın daha sonra onu sıkıp göğsünüze koyun bunu arka arkaya tekrarlayın, sonrasında göğsünüzü iyice ovun biraz canınız acıyacaktır o anda ama, daha sonra da bebeğinizi emzirin geçecektir☺️
Ate2020 Haticeikra ben yakınlarda geçirdim. Hemen müdahale etmemiz lazım. Sıcak suyla uzun uzun duş alın aynı zamanda mastit olan göğüsünüze masaj yapın. Yarım saatten uzun yapın bunu ama şu çok sıcak olsun. Sonrasında göğüsünüzden sütü sağın. Ve sürekli masaj yapın
1prens1prensesannesii Haticeikra 3 gün önce bende yaşadım ateşim 39a çıktı hastaneye de gidemedim. Sıcak su koydum sırt üstü yattım. Sıcak suyu çekince elimle masaj yaptım biraz ağrılı oluyor ama. Sakın emzirmekten vazgeçme o göğsünü bebek emsin arkasına sağ. Boşaltmaya çalış. Bebek emerken de masaj yapıyordum ben çekip boşalsın dye şuan geçti çok şükür
Madameatalay Haticeikra geçmiş olsun. Ben çok ağır geçirdim mastiti. Doktor antibiyotik ve ağrı kesici vermişti bunlarla birlikte” SOlgar Lesitin”diye takviye edici gıda kullandım o çok iyiydi tıkalı kanalları açtı ve hep sağdım o memeyi.
Cnmnici Haticeikra mastit rekoru bende oğlum ,7 aylık olacak ama ben halen mastit oluyorum 4 kez antibiyotik kullandim vs artik sayısıni bilmiyorum her ay 10 kez oluyor b.bebek emince sağ mutlaka ben böyle atlatıyorum ve sıcak kompres beni daha kötü yapmıştı yani herkese iyi gelmiyor