Arkadaşlar merhaba öncelikle bizde malesef bir aydan fazladır meme reddi var zorla emziriyorum ve kilomuz düşük cikti süt sağıp bebeğime vermem lazim ama bebeğim biberon tutmuyo. Bugün şu kaşık biberonlardan alıp denicem diğer türlü enjektör çay kaşığı falan denedim çok dökülüp saciliyo doğru düzgün Icemiyo. Ben bu sağımı nasıl yapmalıyım karar veremiyorum. Bebeğim uyurken falan tutuyo memeyi o zamanlar memede süt olsun istiyorum yada uyandığı gibi süt olsun istiyorum. Sütümün de azalmaması için nasıl kaç saatte bi sağım yapmam lazım buna benzer aşamadan geçen arkadaşlardan yardim istiyorum.