akillibidikcgty baba, dede, mama diyor oğlum hadi çirkin ol diyoruz çirkin oluyor suratını büzüştürüyor. Telwvizyonu kumanda ile açıp kapatmayı duran bi videoyı oynatmayı biliyor. Babasının telefonunu babasına benim telefonumu bana getirw dediğimizde getirwbiliyor. Böyle şeylerde gelişimi iyi çpk şükür ama çevreme baktıgımda emsalleri anne baba gitti su ver sayıları sayıyor falan böyle görğnce acaba bi soeun mu var benim oğlum neden kelime kullanmıyor diye düşünüyorum