Bizde rotarix 2doz şeklinde, başka marka varmis 3doz ama dr bize bunu önerdi. 3.ayda kendim yaptım ağızdan veriliyor zaten . 5.ayda 2.dozunu yapicam.
Yalniz eczane sipariş üzerine getiriyormuş canlı aşı olduğu için soğuk buz kütlesinin üzerinde getiriyorlar , yavaş yavaş verdim ağzına içti kusmadı da çok.sukur .