Sevgili anne; öncelikle sorduğunuz soruyu sormadan önce bebeğin tüm hikayesini anlatmanız daha uygun olur. Yorumlardan anladığımız üzere bebeğiniz yeterli beslenmediği için kilosu da beklenen düzeyde artmamışsa doktorunuzun bu kan tetkilerini istemiştir; ki istemesinde hiç bir sakınca yok. Değerleri net olarak bilemiyoruz, yazmamışsınız. Yorumlarınızdan yola çıkarak bu sonuçları zaten doktorunuzun gördüğü ve yorumladığını anlıyoruz. Doktorunuz bebeğiniz yeterli beslenemediği için mama başlamayı uygun görmüş. Bu demektir ki bahsettiğiniz değerler tedavi gerektirecek düzeyde değil. Beslenme ile toparlayacak değerler. Bu demektir ki bebeğinizi sakin ve huzurlu bir şekilde emzirin sonra da doktorunuzun tavsiye ettiği şekilde mamasını verin. Doktorunuz zaten kontrol muayenesi de önermiştir, o zamana kadar da güzel beslendiği sürece kaygılanmanıza gerek yok. Çoğu bebekte karşılaşılan bir problemdir. Birbirinizin ritmine alışmak için zaman ihtiyacınız var o kadar. Son olarak bu istenen tetkikler ve her klor değeri ter testi değildir. Bilginize