Bana fikir verin deneyimlerimizi paylaşın kafam çok karışıkk
4 aylık olduk aşıdan hemşiremiz demire başla dedi bende ileri düzey kusma olduğu için bitkisel al dedi ( bitkisel kullanan arkadaşlar öneride bulanabilir mii)
veee sürekli takibe gittiğim doktorum demir verecekler başlama 7 ayda kan değerlerine bakarız ona göre başlarız dedi kafam çok karışık siz ne yaptınız bu demir sorunsalını??