Merhaba kızım 13 aylık akşam kaçta yatırırsam yatırayım gece 3 ye uyanıyor ve geri asla tam olarak uykuya dönemiyor beşiğine koyunca ağlıyor yanıma alıyorum bu seferde deli gibi dönüyor o saatten sonda hiç yatamıyoruz yaklaşık 10 gündür böyle bizim gibi olan var mo geçici bir durum mu