5 gündür oğlum kaka yapmıyor 4 aylık olduk ilk defa bu kadar uzun sürdü bormalde günde birkez yapardı sonra iki günne düştü sonra düzrne girdi yine fakat şimdide 5 gğn oldu yapmadı dün gece birkez zeytin yağ verdim işe yaramadı poposunı uyarmak istemiyorum alışmasın diye 10 gün den sonra kaka yapmaz ise sıkıntı deniyor ama ben korkuyorum ilk defa oldu huzursuzum bebeğim huzuru iyi gazı normal şekilde yapıyor uykusu aynı düzen fakat dün gece saat başı uyandı ağlama yok sadece uyanıyor kundak yapıyordum onu bıraktım ondan dır diye düşünüyorum bi çare arkadaşlar fikir verin lütfen