Merhaba 5. Ay kontrollünde doktoru 3 saatte 125 yese yeter benim için demişti. Çok iştahlı bebek değil kilosuda ortalama doğum kilosundan kurtarıyor.Hep az alıyordu ama sağlıklı şükür. Dün 140 ile doymamaya başladı 2 saatte acıkıp ağladı. Şoka girdim tabi. Bu gün 170 yedi😳. İştahımı açıldı fazla mı bilemedim. Kaç cc veriyorsunuz?