MiracAlpinveUmutunAnnesi Gzlky 2 ayrı markete sordum birtanesi çocukta maske olmasi gerekiyo ceza yazıyolar dedi birtanesi direk girebilirsin dedi 29 aylık bsnimkide asla takmıyo ögürüyo takınca
gzmzm Gzlky alsalar bile ben gitmeyi tercih etmem. Bizler maske takıp korunabiliyoruz, antiseptik kolonya sürebiliyoruz ama onların öyle bir şansı olmuyor. Kızımı sadece açık havada gezdiriyorum
mikelenjelo35 pasabeyy bence sana maske tak demiştir.5 aylık bebeğe maskemi takılır.ben giriyorum.kendim maske takıyorum kimsede bişey demedi
elifiii Gzlky ayrıca 2 yaş altına maske önerilmiyor, hem karbondioksit etkisinden hem de nefes alma yönünden. bizler önlem alsak da onlar için olan önlemler daha baska sorunlara neden olabilir.
pasabeyy mikelenjelo35 bende zaten masske vardi canim maskesi varsa girebilir dedi bende dedim 5 aylik bebek bu nasil maske takicak e bize gelen bilgi bu yonde diyor🤷♀️
mikelenjelo35 pasabeyy hey Allahım.bes aylık bebeğin yüzü zaten maske kadar.o yeni heralde öyle bişey olsa bize derlerdi maske tak diye