EJDERYAA 😂😂 yaa ahahah🌸 doktorum 1 yıl dedi bana ama bazı internet yazıların da 1.5 yılda kabul ediliyor. Emziren anneler de 1 yılı aşkın sürede de olabiliyormuş, ben 4.5 ay da olduğum için süreç ne kadar uzar bilemiyorum doktorun dediğini aktardım☺️