Ravzae bnmde kaynanam söylüyordu çıkıp napicksn çocuğu hasta edersin diye ama insan o kadar bunalıyor ki bizi sadece biz anlarız onlar anlamazlar hergun evin icinde hem bebeğe bakıp hem ev işi hem yemek yap kendine zatn zaman ayiramiyosn bi dışarı çıkmak istemzssn cok mu markete gidince bile sevinir oldm artk bizde 3 ayligz ama cikiyorz çok şükür 😁🙈 bi yandan da çıkıp alismak lazm cnku bebekle dışarı çıkmak çok teferruatlı 🙈 htta kanguru alicam smdi en azindn bebek arabasyla ugrasmm o şekilde daha rahat ederm takar çıkarm diye düşünüyorm. Çıkın çıkın gezin gezelim 😁