aylinozguven canım bende ilk prima preimium care kullandım 5 aylıktan itibaren aktif bebeğe geçtim dediğin gibi aşırı pahalı bez miktarı düşüyo maalesef benim eşim hep internetten aylık paket alıyor n11 den marketlerde çok indirime grimiyor bende ileride değiştirebilirm gerçekten artık zorluyor 😁