İlk çıkarttığında öyle oluyor evde oynadığı elinde tutacağı ona güven verecek birşey ver benim kızım sokaktan eline çubuk alıp yürüyordu bizde de öyle oldu uzun bir süre korkuyordu önce sakin kimsenin olmadığı çimlerde yürüttük mesela sürekli çıkar kucağında dursun zorlama her seferinde dene indir baktın istemiyor al kucağına sonra yavaş yavaş yürüyor bi ilk sokakta yürümeye 12 aylıkken indik hergün indirdim biraz biraz şimdi 14 aylık bu sefer eve girmek istemiyor elini tutturmuyor kendi başına yürüyor. Evde koridorun uzunsa elini tutarak yürü sık sık ona alışsın aşağı inince öyle yürür