Doğduğundan beri beşiğinde yatıyor kızım. Şu an 8buçuk aylık. Bir aydır odasına geçirdim. Daha önce geçirecektim aslında ama eşim istemedi zaten ona kalsa evlenene kadar bizim odada yatacaktı çocuk 😂 hiçbir sıkıntı yaşamadım odasına geçirirken. Bir de doğduğundan beri asla beraber yatmadım kızımla alışmasın diye. Hep beşiğinde yattı. İlk bi hafta sadece anakucağında yattı titreşimli diye kolay dalıyordu uykuya.