petek-badee Merhabalar Herks aşıya gitmeden önce ateş düşürücü ver ateşi ozmn çıkmaz diyorlar. Öylemi acaba
Momss09 petek-badee 1.ayda yapılan aşı ateş yapmaz diye biliyorum doğdugu zamanda yapılan aşıdır zaten
Gnt38 petek-badee ateş 38 dereceye gelmeden vermek yanlış aşının bi anlamı kalmıyo vücut verilen mikropla savaşmayı öğrenmesi lazım benim oğlumda 1. Sayfada çıkmadı 2. Ayda çıkar dedi hemşire ondada çıkmadı belli olmuyo vermemelisin bence
vilnius petek-badee belki ateş yapmayacak Canım. Bence etkileyip etkilemediğini görmeden ilaç vermek çok saçma . Bi gidin ateşi çıkarsa verirsiniz. Bizim hiç ateşi çıkmadı huysuzluk muhakkak oluyor biraz ama ateş çıkmayınca ilaç da kullanmadık şuan 4 ay 20 günlüğüz hiç ateş düşürücü kullanmadık çok şükür
Ozden_ozkan26 petek-badee bu aşı yapmıyor cabım 2 ay aşısı yapıyor dıyorlar bız gecen yaptırdık hemsore 38 e kafar normal 38 geçerse şurup ver demişti 37.5 a kadar çıktı ama kendılıgınden düştü gerek kaşnadı benı özellıkle uyarmıstı şurup verıpte gelme dıye
Derinciim 1 aylık aşı ateş yapmıyor bence vermeyin 2 aylıkken verem aşısı yapıyor ateş onda da çıkınca vermek daha mantıklı biz 3 gün önce yaptırdık ateşlenmedi hiç mesela 37 oldu ilk gün sonra 36,5 a düştü bidahada çıkmadı belli olmaz yani ateşlenmeyedebilir
GUBILIK petek-badee ates kotu birsey degildir. Vucudun kendini savunmasidir. atesi cikar ise mudehale edersiniz. Oncesinde vermeyin
Meleginmetesi Aşıya gitmeden şurup ver şurup ver diyip işliyorlar anneleri bilmeyen annelerde ne yapsın çocuğum ateslenmesin diye veriyor. Her çocuk farklı reaksiyon gosterebilir. Maalesef annelerimiz de çocuklarını kıyaslama huyu olduğu için çok kolay evham yapip rehavete kapiliyorlar. Ateşi çıkmadığı sürece vermemek gerekir. Verilmese gerekse aşıya çağırmadan once söylerler.
A1s2a3m4 petek-badee bebegin atesi cıksa daha hemen ilac vermek dogru degil hemsire vucudun un bununla savasmayı ögrenmesi gerek dedi 38 olmadan asla ilaç verme dedi bende 1 aylık olunca ates yapmadığını duydum ki bizde yapmadı 2 ay yapar diyolar ama onda da atesimiz olmadı bizim o yüzden belki sizinde atesiniz cıkmıcak bebege öncesinde ve sonrasında hemen ilaç vermek dogru degil bence
Flowers petek-badee bende arkadaşlara katılıyorum verme eğer sonradan ateş olursa verirsin minnacık annesi o daha şükür bizde 1.ay aşısı ateş yapmadı oğlum 4.ayına girdi hiç bir aşıda ateşi çıkmadı ilaç falanda vermedim evde var calpol ateş olursa diye almıştık ama şükür gerek kalmadı ebede ateşi olursa verirsiniz demişti
Ada_Deniz petek-badee 1. Ay aşı ateş yapmıor halsizlik bile yapmıor birde aşı önce birde hemen sonrası ateş düşürücüyü önermiyorlar ateşi çıkınca önce ılık duş sonrasında düşmüorsa ateş düşürücü vermemizi söyliyor doktorlar… çünkü ateş düşürücü aşının etkisini kırıyomş bu yüzden sizde kullanmayın derim
Mirage91 petek-badee ateş olmuyor hiç vermeyin ateşi çıkarsa verin bize doktorumuz ateş oldukça verin diyor bir kere ateş olmadan verdik kızdı çocuk doktorumuz