Arkadaşlar merhaba artık kafsyı yiycem bebeğim 50 günlük bir kez mastit oldum sonrası tek göğsüm asla düzelmiyor sürekli bezeler var düt kanalları damR damar elime geliyor bu memem diğerinin
iki katı zaten o umrmda değil ama şu ağrı ve bezeler hayattan soğudum normsl insan gbi emzirmek için dua ediyorum birde unutmadan o beze ve damar sert sert olan göğsümn ucunda minnacık bir beyaz noktw var,forumda igneyle patlattm flan yazan olmus acildi kanal bilmiyorum allah rizasi icin yasayan yasayp atlatan yazsin