Zamanı geldiğinde yapıyor herşeyi bizşm zorlamamız birşeyş değişmiyor.aylardır be zaman emekleyecek diye düşünğyordum.3-4 gündür emekliyor yorulduğunda sürünüyor.hiç beklemediğim zaman oturdu kendisi.tutub kalkmaya başladı.hatta tırmanmaya başladı🤦🏻♀️Şimdide elinden tut yürüt diyorlar ama elinden tutunca dizlerşnş yere atıyor.hazır hiss etmiyor demek tam tutamıyor omurgasını