FundaBilgin
1buçuk yaşında yeğenim var,aylar sonra ilk kez görüştüler geçenlerde,uzaktan görünce sıkıntı yok ama yaklaşınca ağlama krizine girdi😄Yeğenim cana yakındır öpmek sarılmak istedi bizimki çığlığı bastı😄😄şaşırdık baya Kızım 9buçuk aylık,ilk kez bebek gördü sanırım o yüzden zamanla düzelir diye düşünüyorum alışınca☺️