Yesmm1 Hanımla 3 buçuk ay oldu normal doğum yaptım sütüm gayet.l güzel vardı emziriyorum ama bugün adet oldum ve sütüm yarı yarıya düştü yani normal mi sizce neden böyle oldu yada regl bittince sütüm düzelir mi ?