Fkryegl İyi akşamlar herkese🙏🏻 Yaklaşık 1,5 ay önce doğum yaptım. Acil sezeryan ile. Biraz pinpirikli bir insan olduğum için genital bölge temizliğinden korktum açıkçası kesiğimden dolayı. Ağda vs. Jilet kullanmak sakıncalı olur mu? Şimdiden teşekkür ederim
Minikfasulyemmetehan Fkryegl dogumdan önce agdaya gidyrdum doguma yakında gittim fakat dogumdan sonra başımı kaşıyacak vsktım olmadı bende sezeryan dogum yaptım 6 aya kadar jiletle temizlik yaptım tekrar eski gıcık görüntüye döndü bebegim buyudu kendi kendine oyalanmaya başladığından beri agdaya gidyrm ilk çok fenaydı sonrası kolaydı jiletle yapın şimdilik agda için erken gibi hemde şu salgın zamanın da riskli olur
Zhnce Fkryegl ben jilet kullandım hala daha öyle çünkü çok az var zaten Bu arada dikişlere ilk Zamanlar jilet vurma pütürlük olur ve kanatabilirsin
Minikfasulyemmetehan Minikfasulyemmetehan bimdeki jiletlerdrn kullanıyordum 2 bıcaklı ilk çok güzel yapıyordu pembe renk içinde 6 adet vardı sanırım tertemiz oluyordu ama cabuk çıkartıyordu
Minikfasulyemmetehan Fkryegl evet yaptım ama duş jeli ile köpükleyıp deriye zarar vermeden yaptım kayganlık olsun diye
Semfer Bende sezeryan doğum yaptım 36 günlükken adettım tamamen bıtmıştı ve ağdaya gittim kesi yerıne özellikle ağda ve jılet 3ay değmemesı gerekıyor üst dıkışlerde sorun olmaya bılir alt dıkışler önemli dıkkat edılmelı
Yasmm31 Fkryegl Ben doğumumdan 1 hafta sonra jilet başlıklı epilasyon aleti ile temizliğimi yaptım. Zorlanmadım sorun olmadı canım