Ktugba21 kuzum belki gazdandır yediklerine falan dikkat et emen bebeğin 10 güne kadar hatta bazı doktorlara göre 2 haftaya kadar normal. Bağlırsakları annesütünü emermiş çünkü. Daha çok küçük düzene girer bioagaia probiyotik damla kullan düzenli olarak. Ben gazınıda kakasınıda masajla yaptırırdım o zaman mutlaka yapardı. Masajı tam olarak yapamıyormusun acaba ? Ama lavma, uyarı ve fitil denemeyin bence bunlar kabızlık ve düzensizliği arttırır kendi yapmamaya başlar zamanla. 6 aylık kızım 1 hafta yapmadığı da oluyor ama uyarı yapmıyorum masaj yapıyorum gün içinde ara ara ve probiyotik kullanıyorum yapıyor kendi kabız değil ama 1 hafta sonra da yapsa sıvı yapıyor o yüzden müdahale etmeden bekliyorum