Bebeğim 6 buçuk aylık Kakası yeşile dönük biraz fazla emince az bişey kustu ve kusuğuda ekşimdi kokuyordu.
ateşi yok genel hali iyi bu üşütmemidir ve üşütmeyse ne iyi gelir şuan uyandı öylece oturuyoruz. Yedirmem gereken bişey varmıdır midesi için şimdi doktorumuza gece yarısı yazmak istemedim öneriniz varsa yada yaşayanınız?