Annem-22 Arkadaşlar bebelac 1 kullanıpta tadına bakan var mı tadı pas gibi Demir gibi normal mi bu içeriği Demir destekli diye mi tadı böyle lütfen yardımcı olun
Merve-miray Annem-22 Tadına bakmadım ama kızım ağzından gazını çıkardığında bende o kokuları almıştım. Bu arada mamamızın adıda evolvia :)
Annem-22 Bebelac firmasını aradım bahsettim şikayetler çok nadir olanlardan miş aldığınız yerin depolama kısmında sorun olmuş olabilir diyo hemen yeni mama gönderiyoruz dediler çok ilgili firma çok memnun kaldım
ESMA111 Annem-22 merhaba aynı soruyu soracaktım. Pas demir tadı kokusu var çok yoğun olmasada. Yeni aldık hem de. Size yeni gönderilen mama nasıldı ?