Asi_fenerli keske olmasa ben de hergun dua ediyorum.
sinir oldugum tedavilerinin coook pahali olmasi. Allahsizlar.
helpsteps uygulamasi var. orada bir kucuk var. ilac icin yardim ediliyor. Ama PARA ile degil. Adim ile. Her adim ona bagis olarak gidiyor.
daha nice yardim kuruluslari da ekli orada.
bence indirip bakin.
ben cevremde herkese indirttim.
BIR ADIM BIR ADIM
❤️