Dorukcummmmm şimdi de hiç örtmediği için ince uzun kollu penye bi üst ve alt giydiyorum içinde zaten askılı çıtçıtlı atleti var daha fazlasına gerek yok bence çünkü doktoruna hep sorduğumda sen nasıl giyiniyorsan öyle giydireceksin diyor gündüzleri kısa kol giydiriyorum ama gece üstünü örtmediği için mecbur uzun kol ince penye üst giydiriyorum çok ince olduğu için terleme rahatsızlık vs yapmıyor