Emehtapk İzmire yeni taşındık , karantina süreci girdi araya hiç doktora gitmedik , ekonomik olarak uygun bir çocuk doktoru önerebilir misiniz , İzmir oldukça pahalı bir şehir , Kocaelinde hem uygun hem çok iyi doktorlar bulabiliyorduk :/
Duygu24 Emehtapk İzmir gözde hastanesi umran hanım 9 aydır ona gidiyorum çok memnunum muane ücreti 45 TL
mom0989 Emehtapk ahhh ahhh sada hastanesi 1 doktor Medicalpark 1 doktor Mono sağlık 1 doktor su hastanesi 1 doktor son olarak hekimanne Görkem hanım 1 doktor. 5.doktora 2 hafta önce gittik. Aslında eltim kızını götürüyordu ama torbalıdaydı hastane uzak bana diyor gidemiyordum. Alsancak’ta özel muayene açtıda öyle gidiyorum. Doktor bulmak çok zor canım
Byz_nslhn Emehtapk Balçovada Selda Aytaça gidiyoruz çok memnunuz. 250tl muayenesi. Nerede oturuyorsunuz bilmiyorum ama bu civarlardaki en iyi doktorlardan bizce.
snyyy44 Duygu24 bende o doktora goturuyorum bebegimi gercrkten cok ilgili bi doktor cok memnunum sizin bebeginiz kac aylik
snyyy44 Duygu24 evet feyza hanimin hastasiydim 7 nisanda sezeryanla dogum yaptim daha sonrasinda cocuk dr grlip komtrol etmisti artik ordan devam ettik simdilik oraya gidip geliyoruz ama gercekten iyi bi dr memnunuz yani
Duygu24 snyyy44 evet bende 24 Eylül de sezaryanla doğum yaptım Feyza hanım da umran hanım da çok iyi doktorlar 😊