Kızlar ilk dalin kullandım sonra kokusu bi garip geldi değiştirip Dalan Roxy kullanmaya başladım . Bizim yaşadığımız yer biraz şehrin dışı market vs yok . Gelirken memleketten deterjan ı doldurup geldim ama bitince almaya çıktık tabiki bulamadık .Dalan sabun gördüm o an aklıma geldi onu aldım eve geldim rendeledim 😀 ve çamaşırları 2 dir onla yıkıyorum.Roxy den hiç bir farkı olmadı hatta daha çok hoşuma gitti bembeyaz tertemiz ve miss gibi yaptı 🤣 olur da benim gibi zorda kalan bulamayan olursa sizde yapabilirsiniz 😊 paylaşmak istedim 🌷🌷🌷