Izabella Sadece emen bebeklerde normal ve aşı bazen tepkisel olarak etkilemiş olabilir. Kaka yapamama durumunda verilen zeytinyağının pek faydası yok , yağ bagırsaktaki faydalı bakterilerin işleyişini dahi bozabiliyor maalesef. nZeytinyagını asla bebeğinize tek olarak içirmeyin mutlaka anne sütünüz ile verin( baız durumlarda nefes alımını etkilediğini okumustum bebeklerde solunumun sıkıntısı yapabiliyormuş) ikincisi poposunu da uyarmak önerilmiyor. Size zararsız bir yöntem önereyim —> su-jok yöntemini uygulayabilirsiniz. ( instagramda nayaholisticlife bebeklerde çocuklarda kabızlık başlığında, biyokimyageranne hesabında da sujok başlığını takip ettiğinizde var. bebeğe hiçbir zararı yok videodaki hareketler yapabilirsiniz. ayşe önerin videoları da etkili. Ayrıca emzirdiğiniz için sizde mutlaka 3-4 lt su için, terliyorsanız 500 ml daha fazla için mutlaka. Ve kayısı incir tüketin.