Cgdm1987 K34bra ilk aylarda öyle alistirdim bilmeden sanirim, kendisi de seviyor bu pozisyonu sallamadan ninni de calarak direkt uykuya geciyor.
Ceydakoruc Ruya55 bende doğduğundan beri yatarak emziriyorum kilosu 2800 dü şuan 4 buçuk aylık 7 buçuk kilo 🤷🏻♀️ bence alakası yok
Basar28 Beril_aras2 ben ilk ayindan beri gecelri yatarak emziriyorum hem gece gu duz ayrimini yapmasında da etkisi oldugunu düşünüyorum
Woody Deletedmom7 ben uyurum diye korkuyorum. Uyanık kalmak için salona geçip tv açıyorum hatta geceleri de 😴
Esraaaae petitehatunn bende aynı durumdayım nasıl alıstıracagım oturarak emmeye bilemiyorum evde sıkıntı yok ama dısarda cok zor aç bile olsa emmiyor ☹️
Burcuveburcum Edauu İlk aylar rezene anason ısırgan karışımı alıp içmiştim sonra sadece günde bir bardak rezene içtim bol su içtim düzenli emzirince süt akışı kendini ayarlıyor sanırım isteğe göre süt üretiyor vucutta
Cgdm1987 Edauu ilk 2 ay gece uykusundan once 1kere mama verdim. Cunku mama yuyunce 2-3saat kesintisiz uyuyordu, 2.aydan sonra sütüm de epey artti mamaya gerek kalmadi.
Deletedmom276 Deletedmom7 beş aylıktan beri yatarak emziriyorum özellikle geceleri. Yatarak emzirmek sağlıklıdır, bebek için de bir sakıncası yoktur, anne de emzirirken dinlenmiş olur.
Cgdm1987 Edauu bol bol emzirdim ve yediklerime dikkat ettim. Bol yesillik, tahin, yoğurt, süt, e bebekten bitki cayi almistim. Bunlar ozellikle sık yedigim seyler.
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi Deletedmom7 evet meme de yatarak emzirme de sorun yok canım. Ama biberonla beslenen bebeklerin yatarak beslenmeleri doğru degil orta kulak iltihabı VS. Rahatsızlık verebiliyor bende doğduğundan beri yatarak emziriyorum gerçekten kurtarıcı 🦋