Bebeğim 8 aylık kız bebek sadece mama ile besleniyor bebelac gold kullanıyoruz. Son zamanlarda mama ağzına değdiği an dudaklarını kitliyor. Sadece uykuda verebiliyorum, o da 90 cc hadi onu da geçtim ek gıda olarak da ne yoğurt, ne çorba, ne cici bebe, ne pirinç unu normal süt bile denedim onu da içmiyor. Hiç bir şekilde bir şey yemiyor. Sadece su içiyor ben ne yapacağım ya çok kötüyüm çok yıprandım aç belli ama biberonu itiyor. Sizce mamasını mı değiştirsem ama mamadan olsa diğer şeylerden yemesi lazım o da yok ne yapabilirim. Bir akıl verin lütfen başına böyle bişey gelen var mı?