Aynı durumu 8,5 aydır ben yaşıyorum.ne ac ne gazi var , ne de ortam ısısı. Uyku rutinleri , eğitimleri hepsini denedim nafile.uykuya değil işkenceye geçiyor sanki. gündüz de aynı gecede.doktorumuz baybay damlayı önermişti 4 aylıkken almadim.ama artık son çare sipariş verdim.bakalim henüz gelmedi. Deneyimleyince yazarım. 2 haftadan sonra etki ediyormus genelde. Birde linc tayfa hemen uzerime gelecek ama şifasına inandığım için hacamat yaptırdım.daha çok yeni sonuçlarını merak edene özelden yazarım.
Bu arada anason ,rezene , aci yavşan her türlü çayıda denedim, sonic alamadim