Nekwa [bilinmeyen] ellerine corap geçir icten teni sicaksa yeterlidir isi canim merak etme benimde 4 aylik bebegim. 2. Bu
Nekwa [bilinmeyen] bebekler hasta olarak büyür canim aile hekiminin ilk oglumda söylediği sözü 😊 Benim minisim 2.5 aylik bronsit oldu 6 igne yedi düşün Ama ogrendim ki burnunu acik tutmak ve terine dikkat etmek önemliymiş bazen yine hirliyo ama ilerlemiyo şükür sende ogrenceksin bazi şeyleri zamanla merak etme. Ilkte bende cok korkardım ama hasts olsa napalim diye ama artik alıştık Rabbim kötü hastalik vermesin yeterki
Oznur911 Nekwa canım benim bebiş 2 aylık hasta Boğaz enfeksiyon olmuş süt hiç içmiyor anne sütünü sağıp veriyorum zayıflıcak diye çok korkuyorum bişiy olur mu
Nekwa Oznur911 cok geçmiş olsun canım neden dolayı oldu acaba senden mi geçti? Antibiyotik fln vermedi mi dr? Ihlamur içerebilirsin canım dr. Tavsiyesi
Reckless [bilinmeyen] uyku tulumu üzerine bişey örtmeye gerek yok deniyor genelde ama bende örtüyorum ince yorgan. Ki zaten açıyor 5 dk sonra üstünü😁 sizde uyku tulumu varsa sadece ayaklarına yorgan örtebilrsiniz ayaklarından yukarı çekemez heralde öyle. Evinizin sıcaklığıda ideal üşümez merak etmeyin🥰