alpaslan_bahar24 Arkadaşlar oğlumda 3 gündür ateş var Dı dün akşamdan beri ateşi geçti bu sefer kusması var yediğini kusuyor 10 aylık doktor ishal olursa damlayı ver dedi aranızda kullanan var mı kusmaya da iyi geliyor mu
betus18 alpaslan_bahar24 merhabalar biz 7 aylık olduk biz kabız olduğumuz için kullandık metabolizmayı düzenliyor çok çok memnunum küçüçük b şişe ve pahalı ama isterse 200 olsun değer diye düşünüyorum tabi her bebek farklı benim bebeğime iyi geldi 🙏