merhaba anneler. kizim suan 5 ay 3 gunluk sadece mama ile besleniyor. 6. ayinda ek gidaya gececegiz. ben mamayi genelde aylik olarak aliyorum ancak 6.aydan sonra malum 2 numaraya gecis yapiliyor. 6. aya girdigi gun direk 2 numarami almaliyim ? yoksa yavas yavas mi gecmeliyim nasil etki eder bilemiyorum. suan az bir mamam kaldi ne kadar almaliyim karar veremedim 1 numara.