26082014 Eslemidilinannesi ilhan varağın çock doktorlarına iyi değil die duydum kuzenimin bebeği çok kusuyordu gtrdü hep olur böle denilmişti en son ben bakkalköyde özel avicennada doğm yaptım kevser hanım var çock doktoru muhteşem biri ona gtrdüler ve reflüsü olduğunu öğrendiler mama içiyordu reflü maması vermiş yavrum 2 aydır neelr çekti doktor gerçktn çok önmli
Yasemin94 Ya bende ilhan varanla gidiyorum ve gerçekten iyi bir doktora hiç denk gelemedim çocuk doktorumuz yok yani sabit her gittiğimde farklı oldu eğer memnhn olan varsa yazsın lütfen 👌🏽
Seymataylan Bende yeni doğum yaptım yeni başlıcaz ilhan varanka çocuk doktoru gülbahar hanımdan randevu aldık şimdilik bakalım nasıl çıkıcak
Eslemidilinannesi 26082014 çocuk dr hakkında bi bilgim yok ama diğer bölümlerde ki dr den memnun kalmıştım çok da övüyolardı ama böyle söylemenize şaşırdım 😔
614461 Eslemidilinannesi canım ben geçen götürdüm kızımı İlkay özgün sarı çok memnun kaldım çok güzel ilgilendi anlattıklarını tekrar edip anlattı sorduğum her soruya cevap aldım çok memnun kaldım tabi ki tercih sizin ☺️ Geçmiş olsun canım
26082014 Eslemidilinannesi diğer doktorları iyidir dediğim giibi kuzenimin bebeğinin reflüsü olduğunu anlamadılar ben bile reflüsü var dedim düşünün yani