Srplsrpl Merhabalar haftaya işe başlayacağım. Korkuyorum eve virüs taşırım diye. Korona geçiren çocuğuna bulaştıran var mı ? Bilgi verirmisiniz
Reyhandefne Srplsrpl benım eltımde hıc bırınde cıkmamıstı sadece 4 yasındakı kıznda pozitif cıktı.bogaz agrısı ve atesı vardı oyle hastaneye gıttıler.ama gerı eve gonderdıler zaten bır gun boyunca ateşlenmiş dıger belırtıler yokmuş suam gayet ıyı evinde ama doktorlar telefonla arıyorlarmış kontrol amaclı
[silindi] Çocuklar taşıyıcıdır sadece, ne kadar pozitif çıkarsa çıksın. Güncel durumu bilmiyorum ama en son iki hafta önce, dünya da koronadan ölen en genç insan 19 yaşında o da kronik hasta olduğu için tesir ediyor.