Bensum 13 kilo olan kızım İçin sağlam çooook hafif bi baston araba arıyorum önerisi olan var mı. Baktıklarım hep max 15 kg taşır diyor Onlardan alsam taşır mı ki
Gamzeli2206 Bensum bende merak ediyorum ya hep 15 kg yazılmış Kraft ın kabin tipini arkadaşım kullanıyor çocuğu 14 kg
Sennha Bensum ben ileride kullanamam diyr chicco lıteway 3 aldım 22 kilo taşıma kapasitesi var ama çok hafif değil 7,5 kilo
Birannebirogul Bensum bende senin gibiler düşünüyordum ama burda yorumlara bakıyorum bebekler 2, yaşında 10 kg falan.. yani artarak gitnicek kilolar
Bensum Sennha çok ağırmış bende casual cadillac air var hafif Sayılır ama kaba olduğu için kullanamıyorum tek başıma
Bensum Birannebirogul 13 aylık 13 kilo civarı şu an büyük ihtimalle sadece bu yaz kullanabilcez gibi. Seneye taşımaz gibime geliyor. O yüzden ucuz bi şey bakıyorum
Birannebirogul Bensum benim oğlumda 15 aylık 15 kilo seni anlıyorum. Diyorum ki yani hep bu şekilde artarak gitmeyecek. 2 yaşındaki çocuk 10 kg mesela. Artık zayıflıcaklsr. Ama bende baston alacağım Max 300 fln vermeyi düşünüyorum
Bensum Birannebirogul zayıflayacak tabi de 2 3 kilo da vereceğini sanmıyorum ya. verirse sağlıklı değil zaten. Belki kilo almaz alırsa da az alır ya da sabit kalır kilosu bir süre
gezentianne Bensum Baston arabanının babası gb pockit. Gb pockit Qbit modeli de gb pockit plus a göre baya geniş. katlanıyor çanta gibi