Kızlar son aylarda kilo alımı yavaşlıyor biliyorum ama mesela ne kadar yavaşlıyor ?
kızım 4450 gr doğdu. İlk aylar 800-600 gr olarak aldı. Son 2 aydır ayda 350 gr alıyor. Sadece anne sütü. Şu an 6 aylık 6840 gr. Ayına göre kilosu normal evet ama kilolu doğdu. Ve 4 aydan sonra kilo alımı yavaşlıyor ama kaç oluyor mesela işte 350 gr normal mi ? Geceleri çok sık uyanıyor emmeden uyumuyor acaba doymuyor mu falan diye düşünmeye başladım zaten ek gıdaya geçiyoruz çok az kaldı. 4. Aydan sonra ayda 350 gr alması normal mi az mı ? Sizinkiler sadece anne sütüyle beslenenler 4.5. Ve 6. Ayında kaçar gr aldı ?