Utkununannesi18 bende 41 gun oldu normal dogum yaptim kabizim surekli ve hamilelikte basur oldum suan canim cok yaniyor hosaf kayisi onlari yiyemiyorum mecbur kaldikca hap var onu atiyorum oda karin agrisi yapiyor ama sanirsam emzirdikce bol su icmemiz gerekiyor o yuzden kabiz oluyoruz