5 aylık olunca tadımlara başlamayı düşünüyorum ben de çünkü bebeğim sinyalleri vermeye başladı. Şimdiye kadar hep hislerime ve annelik içgüdüsü ile yaptım her şeyi çok şükür sorun yok öyle de devam etmeyi düşünüyorum. Allah’ın izniyle iyi olacak. Tavsiyeleri bekliyoruz ☺️💐