Hediye58 Merhaba kızlar cok güvenerek kullandıgım sma 2 800 gr mamanın içinden anlayamadığım ot şeklinde değişik bişey çıktı moralim okadar bozuk ki daha önce yaşayan varmı ne oldugunu bile anlayamadım 😔
Gamzeli2206 Hediye58 bende sma 2 numara kullanıyorum hiç böyle bişey görmedim yaa inşllah biyerden gelmiştir çocuklarımıza veriyoruz bu mamaları
Bsr_seker Hediye58 ben yaşamadım ama sma 2 den memnun değilim 9 aylık bebeğim kusturuyor ve kabız yapıyor bebelac gold aldım sma 2 yi çok içmiyordu bebelacı içiyor ve kusmadı tuvaletinide yaptı
Birkoalaanasi 10 aydır böyle birşey ile karşılaşmadım. Herhangi bir yerden düşmediğinden üzerinizden, elinizden eminseniz mail atıp şikayetinizi dile getirebilirsiniz.
Hediye58 Şikeyyette bulundum ürünü gelip aldılar fakat yabancı cismi peçeteye sarmıştım yanlışlıkla çöpe atmışım ama yinede numune ürünü incelyecekler sonuçlanması 1 ayı bulurmuş
Hediye58 Benden düşmediğine eminim mamanın altı kısımlarındaydı çünkü bide bu şekilde bişeyin evimde olması imkansız şuan mama değişikliği yapup evolvia ya geçexem hemşire önermişti ama yinede içimde hep bir şüphe 😪
Bsr_seker Hediye58 bence sma 2 kullanmayın acayip kabız yapıyor bebeğimin kakası taş gibi oluyordu ben değiştirdim hem pahalı hem çocuğu acayip kusturuyor hemde acayip kabız ve gaz yapıyor dün bebelac gold 2 verdim sabah 6 buçukta uyandı gece 12 de uyuyup sma 2 içince karın ağrısından kıvranıyordu çok ağlıyordu