Busrabasak ayni durum bizdede var.3ay 20gunluk kizim.ama ben calistigim icin gunde 1ogun biberonpa besleniyor.bu aylarda zaten ortaya cikan meme eeddinin tuzu biberi oldu biberon kullanmamiz.
az once biz yine memeyle savasirken kayinvalidem
sen hamile olmayasin.sutun tadi degisir bebek istemez.emmez dedi.suan soktayim.esimi test almaya yolladim nobetci eczaneye😨😨😨