idil1990 olan çok gördüm ama olmadım. İyileşme süreci de en az 10 gün sürer diye düşünüyorum estetik dikiliyo ama sonuçta o dikişlerin tutma süresi var. Sizin durumunuz ne bilmiyorum ama ben öyle vakalar gördüm ki nasıl yaşamışlar bu şekilde filan diye düşünüyordum. İnşallah yaptırdığınızda memnun kalırsınız estetik riskli bi iş her doktor altından kalkamaz