Dorukselim0 Hanımlar doğumdan sonra geçmek bilmeyen bel ve sırt ağrılarım mevcut ve gittikçe zorluyor bazen nefes almakta zorlanıyorum sırt ağrımdan. Sezaryen olmama bağlayacaktır çoğu insan belkide ama ondan olur mı bilmiyorum. Bi fırsatını bulup doktora bile gidemedim. Acaba ne iyi gelir krem vs Önerebileceğiniz bişeyler var mı ? Sürekli oğlum kucağımda ev işleri derken çok zorlanıyorum ondan mı ağrıyor bilmiyorum . Oğlumda ağır kucağımda gezdirdikce mahvoluyorum .
Efemm Dorukselim0 ondan canım belden vurulan ignenin yeri agırıyo ben yeri geldi agladım bulaşık yıkarken emzirirken otururken suan bile agrıyo 1.5 sene suren bile varmış
Kucukprensim Dorukselim0 ben de aynı durumdayim at kestanesi kremi sürüyorum en azından biraz yatıştırıyo ağrılarimi
Kuzeykutbu01 Dorukselim0 benim de aynı şekilde sürekli kucağımda 1 yaşına giricek nerdeyse , yemek yerken de kucakta yoksa yok , ve emziriyorum geceleri üstüm , belim açık kalıyor ona bağlıyorum ,, birde yine de dr gidicem .. çok değişik bişe 🤷🏻♀️
Cinareymen Dorukselim0 sizi korkutmak istememe ama bel ve kemik ağrısı hafife alınmamalı. Bana da doğumdan dediler ama kemik erimem varmış bel kemiğim kırılmış o yüzden ağrım varmış mutlaka beyin cerrahisine gidip tomografi çektirin. Geçmiş olsun
Dorukselim0 Efemm 10 ay oldu benimde ama sanki çok zorlandığım için ağrıypr gibime geliyor . Böyle saatlerce masaj yaptırabilsek Geçecek sanki acısı 😄
Dorukselim0 Kucukprensim bende sürüyorum ondan sadece hafifletiyor işte . Gerçek bi çözüm lazım ömrümün sonuna kadar böyle ağrıyacak mı acaba . Yaşlı insanları şimdi öyle iyi anlıyorum ki kemik ve bel ağrıısı ne zor imiş
Dorukselim0 Kuzeykutbu01 yorgunluk ve emziriyoruz diye olabilir mi acaba tüm kalsiyum bebeklere geçiyordur belki 🤭
Kucukprensim Dorukselim0 bende önceden beri var hem fibromiyalji hem bel fıtığı geçen yıl fizik tedaviye gitmiştim kuru iğneleme masajlar falan baya iyilesmiatim ama hamile kalınca tekrar başladı. Bebeğim biraz büyüsün ozon tedavisine baslayacam ama eminim hiçbirisi kalıcı cozum değil
Kuzeykutbu01 Dorukselim0 kalsiyum evet ☺️ Ama net olmamakla birlikte gün içinde kucağıma aşırı almadığım zamanlar geçiyor gibi de oluyor , öyle bi denemeye çalışın , geceleri klima açık yatıyorum şimdi bel kısmımı sıcak tutmayı denicem 😌 kendi kendime derman olmaya çalışan ben 🥴sizde deneyin
Cinareymen Kuzeykutbu01 2 ay hastanede yattım ameliyat oldum şimdi daha iyiyim emziremiyorum bir daha çocuk düşünme deid doktor hala kırık riskim var. Kemiklerim 80 yaşındaymış Malesef
Cinareymen Kuzeykutbu01 demir d vit kalsiyum hiç birinde eksiklik yoktu hatta kemik erimesi başlangıcı var demişti Bi doktor o yüzden hamileleikte sürekli tahlil yaptırdık. Sorunu bulamadılar Malesef
B123 6 aydır sezaryen olalı ama çok kötü sırtım agrıyor özellikle igne ile uyuşturulan bölge hiç halim yok agrısından
Kuzeykutbu01 Cinareymen Allah şifa versin inşallah . Annemle konuştum bugün daha onun diz kapağında şişme kemiklerinde bu tarz Erimesi vardı . Şuan Çınar yaprağı içiyor çay gibi bir araştırın iyi gelir size de belki 🙏🏻
Kbrbydk Dorukselim0 ben normal doğum yaptım. 3 aylık kizim. Her gece ağrıdan uyuyamıyorum. Burda bende post açmıştım bu yüzden. Hala da devam ediyor nefesim kesiliyor yataktan kalkamıyorum gece emzirmek için öyle derin bir ağrı. Kucakta tasimaktan ve emzirmekten oluyor sanırım hala gidemedim doktora. Çok fazla kucakta olmadigi gün iyiyim. Çok tasidiysam gece uyuyamıyorum. Omuriligim ağrıyor boydan boya
Dorukselim0 Kbrbydk aynen bende aynı dediğiniz gibiyim valla bi yardım edenimiz olsa sürekli evde böyle olmazdı belki.
Cinareymen Kbrbydk canım ağrın nasıl bir ağrı mesela ellerini uzatıp yıkayabikiyor musun yada saçlarını toplarken kollarının ikisini birden kaldırabiliyor musun?