Kızlar bebeğim 6 ay 8 günlük ek gıda alıyoruz. Mama+meme şeklindede devam ediyoruz aynı zamanda. Minik bir alıştırma bardağı aldım biraz biraz içiriyorum suyu. Ancak tam olarak kaçıncı aydan sonra biberonla su vermeye başlamalıyım? Ve belirli bir ölçüsü var mı yoksa ne kadar içerse o kadar mı?